حتما تمامی بند های قوانین را مطالعه کنید و سپس خرید کنید زیرا سرویس دهی در چارچوب ضوابط و شرایط ذیل می باشد:(آخرین ویرایش قوانین 1400/10/19)

سورنا دیتا تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است و در صورت مشاهده ثبت سفارشات مربوط به پیج های سیاسی، غیر اخلاقی و هر چیزی که مغایر با قوانین کشور ایران باشد سفارش انجام نمیشود و حساب کاربری شخص مورد نظر مسدود خواهد شد.

– مبالغ شارژ شده توسط کاربران , تحت هیچ شرایطی قابل عودت نیست و کاربر پس از شارژ ملزم است کل مبلغ پرداختی را در پنل خرج نمایید.

– بعد از ثبت سفارش حتما صبر کنید تا فرآیند پرداخت کامل شود و در سایت ما به شما فاکتور خرید شامل: شماره سفارش، شماره پیگیری و … داده شود.

– به دلیل خودکار بودن فرآیند ثبت و انجام سفارشات بعد از شروع سفارشات تحت هیچ شرایطی امکان برگشت یا لغو یا ویرایش مشخصات وجود ندارد. بنابراین در هنگام وارد کردن آی دی اینستاگرام و آدرس URL پست ها دقت کنید و آی دی خود را تا انجام کامل سفارش و رفتن وضعیت سفارش به “انجام شده” تغییر ندهید و در حالت پرایوت قرار ندهید. همچنین ابتدا از کیفیت سرویس ها با سفارش تعداد کمتر اطمینان حاصل کنید بعد سفارشات بزرگ را ثبت کنید، زیرا در هر شرایطی هیچ کدام از سرویس ها و سفارشات ضمانت برگشت وجه یا امکان لغو ندارند و فقط در صورتی که انجام نشوند شارژ به پنل کاربری برگشت میخورد.

– شماره های تماس فقط جهت بخش فروش و مشاوره قبل از خرید یا مشکل فنی در ورود به سایت می باشند و پشتیبانی پنل ها فقط از طریق سیستم تیکتینگ (تیکت ها) در سایت می باشد.

– برای هر اکانت فقط میتوان به اندازه ی تعداد حداکثری که اعلام شده سفارش ثبت کرد و اگر بیش از ظرفیت سرور سفارش ثبت شود انجام آن امکان پذیر نیست.

– در هنگام انجام سفارشات پیج خود را از حالت خصوصی یا Private خارج کنید و تا پایان انجام شدن سفارش خصوصی نکنید. درغیر اینصورت سفارش انجام نمیشود.

– برای انجام صحیح سفارشات باید پیج دارای عکس پروفایل و حداقل یک پست باشد.

– بعد از ثبت سفارش صبر کنید که سفارش شما کامل انجام شود و بعد از تکمیل شدن سفارش می توانید مجددا از سایت ما یا سایت های دیگر همان سرویس را خریداری کنید در غیر اینصورت در انجام سفارش اختلال ایجاد میشود و سفارشات بدرستی انجام نمیشوند.

-ما همیشه سعی داریم بهترین و پایدار ترین سرویس ها را ارائه دهیم که معمولا تعدادشان ریزش نمی کند یا ریزش بسیار جزئی است، اما ممکن است در بازه های زمانی خاصی به دلایل متعددی از جمله آپدیت های دوره ای و امنیتی اینستاگرام،‌ اختلالات ارتباط با سرور های آمریکایی و مسائل مربوط به تحریم و زیر ساخت های اینترنت ایران و موارد متعدد دیگری که در کنترل ما نیستند و ما نقشی در آن نداریم، سرویس های درون پنل دچار اختلال یا کاهش کیفیت و حتی ریزش شوند و چون کنترل این عوامل در دست ما نیست سرویس ها هیچگونه ضمانت باز انجام، پرکردن یا بازگشت وجه ندارند. همچنین به علت سو استفاده برخی مشتریان قبلی و سعی در دور زدن قوانین ما با روش هایی از جمله تغییر نام اکانت و روش های دیگرداشتند و بعلت اینکه بعضی افراد قبلا از برنامه های افزایش فالوور یا جاهای دیگر فالوور گرفته اند و چون آن فالوورها ریزش میکنند لذا تشخیص اینکه فالوور های ریزش کرده از طرف ما یا آنهاست، ممکن نیست؛

***** با توجه به توضیحات بند قبل بعد از انجام کامل سفارش اگر به هر دلیلی تعداد لایک یا فالوور های شما بعد از مدتی کم شود (حتی اگر ریزش از سمت سرور های ما باشد) هیچگونه ضمانتی از جمله بازانجام، پرکردن یا بازگشت وجه ندارند.*****

– بعد از خرید پنل نمایندگی تحت هیچ شرایطی امکان بازگشت وجه یا انصراف وجود ندارد.شارژ پنل را میتوانید جهت استفاده از سرویس های داخل پنل استفاده کنید و امکان واریز شارژ پنل به حساب بانکی وجود ندارد. حداقل میزان هر بار شارژ پنل در حال حاضر 5000 تومان می باشد.

– ما در قبال آپدیت های امنیتی اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی که خدماتشان را ارائه میدهیم مسئولیتی نداریم و ممکن است هر زمان بعضی از سرویس ها حذف شوند و یا قیمتشان تغییر یابد ولی سعی ما همیشه بر این است که سرویس ها و خدمات کارآمد و پر استفاده بر اساس نیاز کاربران را ارائه دهیم.

-در صورتی که ما نتوانیم یک سفارش را به هر دلیلی از جمله خرابی سایت و سرور ها و … پایان برسانیم مبلغ پرداختی شما به شارژ حساب کاربری شما اضافه خواهد شد.

بند های قوانین ممکن است اضافه و ویرایش شود یا اصلاحاتی درآن ایجاد شود که کاربر با هربار خرید باید قوانین را مطالعه کرده باشد و ضمن آگاهی دقیق از شرایط و قوانین از سرویس ها استفاده کند.

سیاست حفظ حریم خصوصی

وب‌سایت سورنا دیتا طبق قوانین جرایم رایانه‌ای متعهد می‌شود که اطلاعات شما کاربران عزیز را با استفاده از تمام امکانات و منابع خود محافظت نماید و به هیچ‌عنوان این اطلاعات را در اختیار موسسات و سازمان‌های دیگر به منظور تبلیغات یا خدمات دیگر ارایه ندهد. همچنین کاربران وب‌سایت کاملا اختیار دارند اطلاعات شخصی خود را که به هنگام ثبت‌نام در اختیار ما قرار داده‌اند پاک نمایند.

قوانین سامانه پیامک

“کاربر گرامی! لطفا متن زیر را با دقت مطالعه نمایید”

دقت نمایید کلیه پیامک های ارسالي شما تحت کنترل دقیق سیستم مانیتورینگ می باشد  و از آنجایی که این سامانه جهت اطلاع رسانی، تبلیغات و موارد اینچنین طراحی شده، هرگونه پیامک با محتوای ذیل جرم محسوب شده و در صورت مشاهده، سریعا مراتب به صورت آنلاین به پلیس فتا گزارش خواهد شد و هیچ وجهی به کاربر عودت داده نمي گردد.

1- کلیه پیامک ها با محتوای غیر اخلاقی، توهین، شوخی، جوک، اعلام برنده شدن یا ارائه جایزه، سرکار گذاشتن از طریق پیامک (حتی دوستان و آشنایان)، اخاذی، ارسال  پیامک از طرف بانک یا اپراتور ها (همراه اول و ایرانسل) و ارسال هرگونه پیامک که به نحوی فرستنده در آن مشخص نباشد.

2- کلیه پیامک ها در حوزه پزشکی، پیراپزشکی، دارویی، آرایشی – بهداشتی، ترک اعتیاد و … بدون مجوز رسمی از وزارت بهداشت و نامه کتبی از سازمان نظام پزشکی کشور.

3- ارائه تسهیلات و وام های بانکی، خرید و فروش فیش حج، تور های داخلی و خارجی بدون مجوز.

4- هرگونه پیامک که با اصول و مباني دين اسلام و قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران مغايرت داشته باشد.

5- پیامک هایی که باعث تشويش اذهان عمومي گردد و به اخلاق حسنه حاكم بر جامعه آسيب رساند.

6- پیامک هایی که با سياستهاي فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي كشور مغايرت داشته باشد.

7-  ارسال پيامک هاي جعلي از طرف شرکت ها و بانک ها با محتواي مشترک گرامي شما برنده …. شده ايد و …

8- ارسال هرگونه پيامک از طرف نهاد هاي دولتي و امنيتي مانند مخابرات، وزارت اطلاعات، نيروي انتظامي و…

9- تبليغ وب سايت ها، سرويس ها و يا کالاهايي که بر خلاف قوانين جمهوري اسلامي ايران مي باشند.

10- به دليل فيلترينگ شديد مخابرات، کاربر موظف است قبل از ارسال پيام انبوه، يک بار به صورت تست، متن مورد نظر را بر روي گوشي همراه خود ارسال نموده و از رسيدن آن به گوشي اطمينان حاصل فرمايد. در صورت فيلتر شدن پيام ها، اين سامانه مسئوليتي بر عهده نمي گيرد.

11- ارسال پیامک با محتوای فروش “زمین” در شمال کشور ممنوع بوده و در سایر نقاط، می بایست در متن پیامک، شماره ثابت ذکر گردد.

———————————-

بهتر است بدانید:

– روزانه بیش از 3 پنل کاربری به دلیل رعایت نکردن موارد فوق توسط سیستم هوشمند مانیتورینگ مسدود می گردد.

– تمامی کاربران موظف هستند از طریق بخش ارسال مدارک، هویت خود را در سامانه احراز نمایند در غیر این صورت پنل آن ها مسدود خواهد شد.

– در صورت درخواست مقامات قضایی، مدیریت سامانه موظف است اطلاعات کاربر خاطی را تحویل دهد.

———————————-

رعایت موارد امنیتی:
1- !بهترین مکان برای نگه داری از رمز عبور ذهن شما می باشد، لطفا این مسئله را جدی بگیرید
2- رمز عبور خود را هر 30 روز یک بار تغییر دهید.
3- از افشا کردن رمز عبور خود اکیدا خودداری کنید. رمز عبور خود را یک عبارت ساده (مانند : تاریخ تولد، شماره شناسنامه یا کد ملی، شماره تلفن یا موبایل و …) قرار ندهید و حتما در انتخاب رمز عبور، به طور همزمان از اعداد و حروف و کاراکتر های گوناگون استفاده کنید .
4- استفاده از مرورگر اینترنت اکسپلورر (IE) به طور کلی دارای نکات امنیتی بسیاری می باشد، در صورت استفاده از این مرورگر، پیامک های ارسالی چندین بار ارسال می شود و موارد مالی بسیاری برای شما به وجود می آید ، لطفا تحت هیچ شرایطی از این مرورگر استفاده نکنید.
5- پس از اتمام کار با سامانه، حتما از طریق گزینه خروج، به صورت کامل از سامانه خارج شوید.
6- در بخش خدمات هوشمند و در قسمت هشدار دهنده، می توانید گزینه اعلام ورود را انتخاب نمایید.

———————————-

نکات مورد توجه نمایندگان:
1- تمامی کاربران خود را با تماس تلفنی و دریافت مدارک شناسایی کنید، موارد بسیاری رخ داده است که به دلیل تخلف کاربران و مشخص نبودن هویت کاربر، نماینده به دادگاه احضار شده است.
2- مانیتور کردن پیامک های ارسالی و توجیه کاربران، از وظایف مهم نمایندگان می باشد.

———————————-

پذیرش موارد فوق در هنگام ثبت نام و رعایت آن در هنگام استفاده از سامانه بر تمام کاربران و نمایندگان ضروري می باشد

و در صورت عدم رعایت آن، تمامي مسئوليت متوجه خود فرد خواهد بود.

مشاوره رایگان تلفنی